Ой, сталась помилка! А де ж JavaScript? Схоже, що Ваш переглядач не підтримує технологію JavaScript або її вимкнено. Будь ласка, увімкніть JavaScript для коректного відображення цього сайту, або використайте іншого переглядача інтернет сторінок, який має підтримку JavaScript.

Статті

Відгук на освітню програму Прикладна фізика Кучеренко В.С.

Розміщенно відгук Кучеренко Вячеслава Сергійовича на освітню програму бакалавра "Прикладна фізика" отриманий під час громадського обговорення проектів освітніх програм у 2020 році.

Розміщенно відгук Кучеренко Вячеслава Сергійовича на освітню програму бакалавра "Прикладна фізика" отриманий під час громадського обговорення проектів освітніх програм у 2020 році.

Перелік всіх відгуків, пропозицій розміщено на сторінці Пропозиції щодо освітньої програми прикладної фізики 2020.

Дата: 07.07.2020 13:14:35
ПІБ: Кучеренко Вячеслав Сергійович
Посада, місце роботи: студент
Рівень: бакалавр
Зміст відгуку\пропозицій\зауважень\побажань:
Я навчаюся на четвертому році бакалавра, активно брав участь у олімпіадах з фізики серед університету КПІ, спробував ходити на наукові, позакласові кружки, маю досить гарні оцінки, тому гадаю я зможу дати об’єктивну оцінку нашій програмі.
Головне, що дає навчання на прикладній фізиці – науковий тип мислення, дисципліна, різносортну фізико-математичну базу. Програма включає в себе: класичні курси із загальної фізики, курси математичної підготовки, декілька курсів з мов програмування та комп’ютерного моделювання, низка основних гуманітарних предметів (економіка, психологія, історія тощо) та вузько-спрямовані технічні предмети. Серед цих курсів кожен студент може знайти, що йому більше до вподоби і навіть пов’язати з цим своє майбутнє професійне життя. Викладачі завжди заохочують до розвитку студентів, що мають певний інтерес до їх предметів, надають інформаційну , контактну та консультаційну допомогу.
Через те, що програма включає в себе досить велику кількість предметів, які мають багато годин лекцій та семінарів, домашнього та практичного завдання, лабораторних робіт та їх обробку, студент знаходиться у становищі, коли він змушений залишатися дисциплінованим та стресостійким.
На мою думку, єдине, що можна запровадити нове , це – вибір технічних предметів серед студентів спеціалізації, запропоновувати на вибір від 3 курсу декілька вузькоспрямованих предметів, додати до них коротке відео з оглядом структури курсу та тем, які будуть розглянуті. Це допоможе студентам мати уявлення, що вони проходитимуть та чи подобається їм це.
Загалом, спілкуючись із студентами з різних університетів, можу сказати, що ФТІ це один із небагатьох місць, де сумлінно ставляться до підготовки студентів і їх науково-професійного розвитку. Головним свідченням цього, я вважаю те, що я хочу продовжити своє навчання у науковій галузі та пов’язати свою майбутню роботу за наукою.

stasbeh December 06 2020 572 прочитання Друк