ПО 17: Лабораторно-дослідницький практикум
Навчальна дисципліна «Лабораторно-дослідницький практикум» належить до циклу професійної підготовки фахівців з прикладних інженерних предметів. Дисципліна базується на найважливіших засадах фізико-математичних науках, що відіграють значну роль у підготовці інженерів багатьох спеціальностей, у тому числі на фундаментальних законах фізики, процесах і інженерно-технологічних задачах реального виробництва. Метою навчальної дисципліни «Лабораторно-дослідницький практикум» є формування у студентів базових теоретичних знань та практичних навичок з методології, методики та організації тематичних лабораторних фізико-технологічних досліджень за спеціальністю прикладна фізика та наноелектроніка, вироблення у студентів професійної орієнтації за освітньою-професійною програмою прикладна фізика. Завданнями даної дисципліни є ознайомлення студентів з сучасними методологічними концепціями в галузі прикладної фізики та наноматеріалах, методикою їх наукових досліджень, набуття практичних дослідницьких навичок, виконання експериментів та лабораторних фізико-технологічних досліджень, усвідомлення їх цілей.

Лектор:
Освітня програма: Переглянути
Рівень освіти: Бакалавр
Рік програми: 2024
Університет: НТУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського"
Компетенції, що формуються
Загальні компетенції
- ЗК 1: Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- ЗК 2: Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
- ЗК 6: Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
- ЗК 7: Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- ЗК 8: Здатність застосовувати навички міжособистістної взаємодії.
- ЗК 10: Здатність здійснювати безпечну діяльність.
- ЗК 13: Здатність критично оцінювати результати своєї діяльності в професійній сфері, навчанні і приймати обґрунтовані рішення з урахуванням наукових, соціальних, етичних, правових, економічних аспектів.
Фахові компетенції
- ФК 2: Здатність брати участь у плануванні і виконанні експериментів та лабораторних досліджень властивостей фізичних систем, фізичних явищ і процесів, обробленні й презентації їхніх результатів.
- ФК 3: Здатність брати участь у виготовленні експериментальних зразків, інших об'єктів дослідження.
- ФК 5: Здатність до постійного розвитку компетентностей у сфері прикладної фізики, інженерії та комп’ютерних технологій.
- ФК 6: Здатність використовувати сучасні теоретичні уявлення в галузі фізики для аналізу фізичних систем.
- ФК 8: Здатність працювати в колективах виконавців, у тому числі в міждисциплінарних проектах.
- ФК 9: Здатність брати участь у роботах з проведення наукових досліджень властивостей явищ і процесів у фізичній та/або біофізичній, енергетичній системі, та зі складання наукових звітів з виконаних робіт.
- ФК 11: Здатність використовувати знання основ професійно-орієнтованих дисциплін для виконання наукових досліджень, розв’язання практичних проблем прикладної фізики та для самостійного опанування нових технологій, застосовувати отримані знання і практичні навички для прийняття інноваційних рішень.
Програмні результати навчання
- ПРН 3: Застосовувати ефективні технології, інструменти та методи експериментального дослідження властивостей речовин і матеріалів, включаючи наноматеріали, при розв’язанні практичних проблем прикладної фізики.
- ПРН 5: Вибирати ефективні методи та інструментальні засоби проведення досліджень у галузі прикладної фізики.
- ПРН 7: Класифікувати, аналізувати та інтерпретувати науково-технічну інформацію в галузі прикладної фізики.
- ПРН 10: Планувати й організовувати результативну професійну діяльність індивідуально і як член команди при розробці та реалізації наукових і прикладних проєктів.
- ПРН 15: Знання основ методології наукових досліджень в прикладній фізиці, технології оформлення, презентації та захисту результатів наукових досліджень, вміння складати звіти з виконаних робіт.
Останнє оновлення: 2025-09-26