Порядок проходження конкурсу
Перед початком необхідно уважно прочитати
- Порядок проведення конкурсного відбору або обрання за конкурсом при заміщенні вакантних посад науково-педагогічних працівників та укладання з ними трудових договорів (контрактів)
- Шаблони документів
Для подання документів на проходження конкурсу необхідно:
- Дочекатися інформації в газеті "Київський політехнік" про оголошення конкурсу (або на сайті https://kpi.ua/contest
- Заповнити відповідні документи.
- Документи роздрукувати та сортувати наступним чином:
- Титульний лист
- Зміст
- Заява
- Копія документа про володіння державною мовою (або копія додатку до шкільного атестату з оцінкою за українську мову)
- Копії дипломів про вищу освіту
- Копії атестатів про вчене звання
- Копії дипломів про наукові ступені
- Особовий листок з обліку каздрів (з фотографією 3х4)
- Досягнення видів і результатів професійної діяльності (завіряється зав. кафедри)
- Згода на обробку персональних даних (завіряється особистим підписом)
- Показники діяльності претендента на посаду (завіряється зав. кафедри)
- Копії сертифікатів про підвищення кваліфікації
- Всі документи зшиваються і нумеруються праворуч винзу (1 та 2 сторінки не нумерують, починають з 3, 4, ...)
- Завірені і прошиті документи заносяться у кім. 119-1 (загальний відділ КПІ).
Далі все відбувається поза увагою конкурсанта
- Загальний відділ отримує, реєструє й передає до відділу атестації науково-педагогічних працівників конкурсні справи претендентів, що надійшли, з реєстром отриманих справ із зазначенням дати фактичного отримання такої конкурсної справи.
- Відділ атестації науково-педагогічних працівників приймає конкурсні справи з реєстром і передає їх за належністю до ЕКК факультету (якщо подається на посаду асистента, ст. викладача або доцента) або до ЕКК університету (якщо подається на посаду професора, зав. кафедри)
- Секретар ЕКК
- ФТІ розглядає заяви й документи осіб, які виявили бажання зайняти посаду доцента / старшого викладача / викладача / асистента, та встановлює їх відповідність кваліфікаційним вимогам.
- Університету розглядає заяви й документи осіб, які виявили бажання зайняти посаду професора, та встановлює їх відповідність кваліфікаційним вимогам.
Далі проходиться слухання на кафедрі
- Відбуважється попереднє обговорення кандидатур претендентів кафедрою яке роходить у присутності претендента, або його представника за дорученням, або за їх відсутності у разі наявності листа-згоди па такий розгляд:
- Про засідання кафедри повинно бути попереджено колектив кафедри й претендента/тів за не менше 5 календарних днів.
- Рекомендації кафедри щодо кандидатури претендента/тів затверджуються відкритим або таємним голосуванням (у разі наявності декількох претендентів на вакантну посаду або виявлення бажання будь-кого з членів трудового колективу кафедри щодо проведення голосування «таємно», голосування відбувається таємно). Голосування (таємне) відбувається одним бюлетенем, до якого вносяться прізвища претендентів, які претендують па заня ття вакантних посад. У разі наявності окремої думки учасників засідання, вона викладається в письмовому вигляді й додасться до рекомендацій кафедри.
- Рекомендації кафедри передаються до ЕКК ФТІ (для посад доцентів, старших викладачів, викладачів, асистентів) та до ЕКК Університету (для посад професорів, завідувачів кафедри).
- Предметом обговорення є звіт про роботу претендентів за попередній період (незалежно від посади) та/або показники діяльності й запропоновані ними програми розвитку підрозділу (для керівників).
- За результатами розгляду заяв і документів осіб, які виявили бажання зайняти посаду
- доцента / старшого викладача / викладача / асистента, та встановлення їх відповідності кваліфікаційним вимогам, такі особи допускаються до співбесіди з EKK ФТІ.
- професора, та встановлення їх відповідності кваліфікаційним вимогам, такі особи допускаються до співбесіди з IiKK Університету.
- У підсумку треба отримати витяг з протоколу кафедри
Далі проходиться слухання на ЕКК (зокрема у дистанційному режимі) розглядається:
- Інформація щодо кандидатур претендентів;
- Подані документи конкурсної справи;
- Результати роботи претендента за попередній період (за наявності).
- ЕKK приймає рішення про відповідність:
- документів конкурсної справи вимогам конкурсу;
- даних претендента висунутим кваліфікаційним критеріям.
- ЕKK під час розгляду документів може ставити уточнюючі запитання щодо наданої інформації, наявних або відсутніх документів.
- ЕKK відмовляє претенденту в участі у конкурсі в разі:
- порушення термінів подання документів конкурсної справи;
- встановлення невідповідності даних претендента вимогам кваліфікаційних критеріїв;
- надання неповної або неправдивої інформації щодо відповідності претендента кваліфікаційним критеріям.
- ЕКК повідомляє претендента про відмову в участі у конкурсі, як правило, протягом 5 робочих днів із моменту розгляду даних претендента.
- Протягом 30 календарних днів від дати закінчення подання документів конкурсних справ EKK Університету / факультету / навчально-наукового інституту готує свої висновки стосовно кожного з претендентів, проводить співбесіду й надає рекомендації ректору (першому проректору) щодо призначення на вакантну посаду. EKK повідомляє про результати своєї роботи та свої висновки трудовий колектив відповідної кафедри.
- Для оцінки рівня професійної кваліфікації претендента (па посади професора, доцента, старшого викладача, викладача, асистента) ЕКК Університету / факультету / навчально-наукового інституту може запропонувати йому попередньо (до засідання кафедри) провести пробне навчальне заняття або виконати інше завдання, яке підтверджує фаховий рівень претендента, у присутності науково-педагогічних працівників, що рекомендовані ЕKK Університету/факультету/навчально-наукового інституту.
Далі йде укладання контракту з претендентом. Під час підписання контракту працівник Bідділу Kадрів ознайомлює науково-педагогічного працівника з посадовою інструкцією під розпис.