Відгук на освітню програму Прикладна фізика Мамчур Я.Д.
Надіслано: stasbeh December 06 2020 23:51:44

Розміщенно відгук Мамчур Ярини Дмитрівни на освітню програму бакалавра "Прикладна фізика" отриманий під час громадського обговорення проектів освітніх програм у 2020 році.

Перелік всіх відгуків, пропозицій розміщено на сторінці Пропозиції щодо освітньої програми прикладної фізики 2020.

Дата: 26.07.2020 10:50:38
ПІБ: Мамчур Ярина Дмитрівна
Посада, місце роботи: студент
Рівень: бакалавр
Зміст відгуку\пропозицій\зауважень\побажань:
Будучи випускницею спеціальності «Прикладна фізика на наноматеріали» 2020 року, я можу комплексно оцінити програму і можливості, які вона надає студентам.
Основним фокусом підготовки за освітньою програмою є створення теоретичної бази з загальної фізики ти вищої математики, що дозволять опрацьовувати широкий спектр виборних дисциплін, а згодом тем наукових досліджень. Зокрема, поєднання теоретичних курсів, таких як класична механіка, електродинаміка, статистична фізика, та курсів із практичною роботою в лабораторіях, як наприклад основи рентгенівських досліджень та радіоелектроніка, формує цілісну картину сучасної прикладної фізики.
Всі здобувачі освіти щосеместру отримують можливість працювати із сучасними програмними комплексами та мовами програмування(MATLAB, Python, C++), які є невід’ємною частиною обробки і аналізу фізичних даних.
Саме поєднання теоретичних і практичних вмінь дозволяє студентам активно брати участь в науково-дослідницькій роботі ще на ранніх етапах здобування освіти. Співпраця з інститутами НАНУ (Інститут фізіології ім. О.О. Богомольця, Інститут прикладної оптики, Інститут електрозварювання ім. О. Є. Патона) дозволяє здобувачам освіти проходити практику за спеціальністю, що сприяє подальшому розвитку в науковій сфері та працевлаштуванню.
Загалом, я оцінюю освітню програму позитивно. Проте варто відмітити, що лабораторне обладнання, зокрема в лабораторії атомної фізики, потребує оновлення. Хоч експерименти є актуальними і підтримка з боку викладачів допомагає їх реалізувати, але фізичний стан установок для експериментів не дозволяє студентам в повній мірі виконати необхідні роботи.
Студентами 5 курсу спеціальності було проведено обговорення освітньої програми після завершення навчання на бакалавраті. Наші пропозиції було передано до авторів освітньої програми і враховано.